3.3.2014

VIIMINEN VIIKKO, MIE ROMAHAN !!!!!

Oon aivan sekasin päivissä joten tässä tulee nyt kaikki torstaista tähän päivään :D
 
Oli varmaan torstai aamu kun saatiin kaverilta kyyti koululle ni eipähän tarvinnu kävellä ! Tehtiin taas sokolaatii lasten kanssa ja ylläripylläri sitä oli joka paikka täynnä.
 
Perjantaina olin AIVAN NAATTI. Töiden jälkeen nukuin 3h päikkärit ja mentiin syömään viereiseen raflaan. Niin masentavaa oikeesti ku viiminen viikonloppu alko...
 
Lauantaina oltiin Heidin kanssa parturissa aamulla :) Molemmilla vaihtu väri ja mulla myös etuhiukset :) Myöhemmin kaveri ja sen sisko tuli kylään ja hengailtiin hetki täällä kotona kunnes lähettiin vähän kattelemaan keskustaa ja btc'tä (taas kerran...)
Lauantaina koko maassa juhlittiin myös karnevaaleja ja keskusta oli pullollaan ruokakojuja ja kaikenlaisiin pukuihin pukeutuneita ihmisiä! Tiistaina juhlitaan sitä koululla :)
 
Sunnuntaina kaveri tuli taas meille ja sen jälkeen lähettiin keskustaan syömään mun ja Heidin varmaan lemppari raflaan, eli Joe Pena'siin ! Ihan mahtavaa ruokaa omnomnom ja cocktailit.....:p
 
Tänään oltiin töissä ja sain pitää ihan yssiksee meiän luokalle englannin tunnin ! Vitsit tuntu kivalta olla ns. opettajana :) Mun ohjaaja oli paikalla kyllä ja teki omia hommia siinä samalla :> Koulusta suoraan lähettiin keskustaan kun oli muutama homma ja haettiin kaupasta vaan pakastepitsat pahimpaan nälkään :D Ostin mm. sitruuna-vodka jäätelöä jossa on prosentteja?? wtf, pakko kokeilla joku pvä !
 
Puhuttiin myös Heidin kanssa että tultais viikoksi takas tänne toukokuussa !! Pakko päästä.
 
 
 

Ei kommentteja: