26.2.2014

Tokavika viikko :'(

Day 30: (maanantai) CONTINUES...
 
Tosiaan maanantaina käytiin hakemassa mulle se uus lävistys, eli otin septumin tohon nenukkaan ! Pelkäsin (taas) ihan sairaasti mut turhaan, oli nimittäin toisteks iisein mun lävistyksistä eikä sattunu yhtään ees lävistämisen jälkeen ! Oon tota jo kauan halunnut mut on ollu vähän muuttujia matkassa mut nyt mä päätin sen vihdoin ottaa vaikka monet sitä vastustelikin xd Äiti ei tykänny yhtään ja oon kuulemma ruma mut ei se mitään ku ite tykkään + Heidi sano et oon  söpö n__n
Tossa on vaan pyllystä se, että nenää pitää liottaa joka aamu ja ilta kuumassa suolavedessä 4minuuttia ja Heidi ei vaan päässy yli siitä näystä että mä kökin keittiön pöydän ääressä nenä kahvikupissa........
Käytiin illalla myös syömässä Espanjalaisessa ravintolassa, jossa oltiin viime keskiviikkona drinksuilla :3 Ruoka oli yhtä hyvää kun drinkitkin !
 
 
Day 31 (tiistai):
 
Tiistaina vihdoin pääsin töihin kunhan sain lääkäriltä terveen paperit. Oli ihan järkyttävän kiva päivä. Aamupäivän olin ns. vastuussa mun luokasta ja mun tehtävä oli auttaa niitä mm. slovenian kieliopissa......Noh kun ei ihan taidot riitä ni vedettiin sitten vaa ristinollaa ja juteltiin kuluneesta lomasta :)
 
Ruokatauolla mentiin taas meiän vakkari paikkaan, koulun läheiseen törkeen hyvään ravintolaan. Saatiin opiskelijalounas 6€, mihin kuulu siis yks ruoka listalta, plus salaatti, keitto, juoma, leipä ja jälkiruoka = 6€ !!!! Niiiiiiiiiiiiin hyväääääääääää...
 
Palattiin koululle, ja pelattiin kahden asuntola-lapsen kanssa jalkapalloa ja muita pihapelejä ja leikkejä. Oli NIIIN kuuma, että pelattiin ihan huoletta ilman takkia ja välillä t-paidat päällä.
 
Kotimatkalla käytiin täyttämässä taas jääkaappi ja ilta menikin sitten syödessä...omnomnom.
 
Day 32 (keskiviikko):
 
Tänään käveltiin kaverin kanssa kouluun aamulla yhtä matkaa. Oli mielenkiintonen päivä, sillä aamupvä oltiin kahden kuuron opettajan mukana klo 8-11. Slovenialaiset sai kysellä meiltä "finskoilta" viittomia ja sitten ihmeteltiin niiden eroja 3 tuntia ! Oli ihan hauskaa :D
Tän jälkeen mentiin kokkailemaan suklaa-konvehteja kahden nuoremman oppilaan kanssa köksän luokkaan :) Omnomnom suklaaa.....Sitä oli meinaan sen jälkeen sitten JOKA IKISESSÄ PAIKASSA!
 
Päästiin töistä jo joskus klo 13 aikaan, joten päätettiin vaan jäädä aulaan hengailemaan, ja siinä se aika sitten vierähtikin nopeesti jutellessa kavereiden kanssa. Saatiin yhdeltä kyyti kotiin ja kotona oltiin n. klo 16. Menin suoraan suorittamaan välikuolemaa sängynpohjalle koska olin vaan NIIIIIIIIIn väsynyt ja ihan jäässä. Heräsin siihen kun kaveri tuli herättelemään erittäin hyvältä tuoksuvan lahjakassin kera. Tän kaverin isä on töissä Ljubljanan tosi kuuluisassa ja suositussa Mexicolaisessa ravintolassa kokkina ja halus meille lähettää maukkaita terveisiä. Oli siis kokannut mulle mexicolaista kasvisruokaa ja heidille lihan kera. Oli niin törkeen hyvää että huhhuh ! Voiskohan se kokata meille aina................
 

Ei kommentteja: